Palautuskäytäntö
PALAUTUSKÄYTÄNTÖ
Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi pyytää asiantuntija-apua.
OTA MEIHIN YHTEYTTÄ:
SALES@BALKANENERGY.FI
Agenttimme ovat tavoitettavissa
maanantaista perjantaihin klo 9.00-17.00
KUINKA SE TOIMII?
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerrot miksi haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen.
Tiimimme tutkii tapauksesi ja tarjoaa sinulle parhaan vaihtoehdon.
Saatuaan tavarat sinulta tekninen osasto tarkistaa tuotteen kunnon.
Saat rahasi takaisin tai saat haluamasi uuden tuotteen.
PALAUTUS- JA VAIHTOAIKA
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa ostoksesi, sinulla on 60 päivää toimituspäivästä.
Huomioithan, että jos asiakas päättää järjestää kuljetuksen, hän vastaa siihen liittyvistä kustannuksista.
Palautusvaatimukset:
- RMA-pyyntölomake
- Lasku
- Maksukuitti
Palautettavat tuotteet tulee pakata hyvin kuljetuksen aikana tapahtuvien vaurioiden välttämiseksi, muuten vahingot maksaa asiakas.
HYVITYSTAPA JA AJASTUS
Energiatalouden tekninen osasto tarkastaa jokaisen palautetun tuotteen ja asiakkaalle tiedotetaan tilasta.
Hyvitämme sinulle palautetut tuotteet samalla tavalla kuin maksoit niistä. Halutessasi voit vaihtaa saman tuotteen.
Jos palautus tapahtuu kuriirin välityksellä, käsittelemme sen 14 arkipäivän kuluessa saatuamme palautuksesi . Pankkisi käsittelyajasta riippuen voi kestää jopa 7 päivää palautuksen käsittelystä, ennen kuin olemme käsitelleet tiliäsi.